Aktualności
Czego możemy dowiedzieć się od miliarderów i właścicieli wielkich marek?
9 listopada miała premierę książka wydawnictwa Znak Literanova “Lunch z ludźmi sukcesu”. Zebrane wywiady z miliarderami, politykami, właścicielami światowych marek oraz gwiazdami prowadzone przez dziennikarzy Financial Times stanowią doskonałą inspirację i motywację do działania, dalszego rozwoju.
Co sprytnym redaktorom udało się pociągnąć za język rozluźnionych rozmówców? Jakie tajemnice mogli wyjawić wielcy politycy i miliarderzy podczas casualowego lunchu?
“Lunch z ludźmi sukcesu” to nie tylko pouczająca lektura, lecz również wyborna rozrywka i świetny pokaz dziennikarskiego wyrobienia w starciu z wielkimi umysłami współczesnego świata.
• Dlaczego Dolce i Gabbana nie sprzedają ubrań za gotówkę, a założycielka marki Jimmy Choo osobiście farbuje buty celebrytom?
• Dlaczego Jeff Bezos pracuje przy zwykłym tanim biurku?
• Jak to możliwe, że szef największego towarzystwa ubezpieczeniowego uprawia jeden z najbardziej ekstremalnych sportów na świecie?
• Jak George Soros zarobił miliard funtów w ciągu jednego dnia?
Odpowiedzi na te i inne nurtujące pytania znajdują się teraz w zasięgu ręki.
Wydawnictwo: Znak Literanova