Biznes wyposażenia wnętrz 2021. Nowe trendy i inspiracje. Skuteczne strategie i realizacje

fot. Few and Far Australia (laureat Global Innovation Awards)

21 stycznia 2021 zapraszamy na szkolenie online „Biznes wyposażenia wnętrz 2021. Nowe trendy i inspiracje. Skuteczne strategie i realizacje”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika ekspert ds. biznesu wyposażenia wnętrz, sprzedaży, retailu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych.

Cel szkolenia:

  • Wykorzystanie wiedzy o trendach konsumenckich, produktowych, sprzedażowych
    i marketingowych w realizacji skutecznych strategii biznesowych w branży wyposażenia wnętrz,
  • Zyskanie inspiracji z różnych stron świata, by kreatywnie wykorzystać je w praktyce, wyróżnić się od konkurencji i zdobyć nad nią przewagę,
  • Zwiększenie sprzedaży (offline i online) w kraju i na rynkach zagranicznych.

 

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?

  • Prezesi i właściciele firm z branży wyposażenia wnętrz (w tym meblowej),
  • Kadra zarządzająca,  menedżerowie sprzedaży, zaopatrzenia,  marketingu, eksportu i e-commerce w firmach produkcyjnych, importowych i handlowych z branży wyposażenia wnętrz,
  • Osoby odpowiedzialne za przygotowanie i dopasowanie oferty sprzedażowej do aktualnych potrzeb klientów,
  • Właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych, oferujących artykuły wnętrzarskie
  • Menedżerowie i specjaliści w centrach handlowych, odpowiedzialni za współpracę z najemcami.

Dzięki uczestnictwu w wydarzeniu, dowiesz się:

  • Jak dopasować strategię biznesową, ofertę sprzedażową i działania marketingowe do zmieniających się zachowań zakupowych konsumentów i trendów w wyposażeniu wnętrz (opracowanych przez światowe agencje trendów i wiodące, międzynarodowe targi branżowe),
  • Jak zoptymalizować sprzedaż wielokanałową, by zyskać i utrzymać klientów, pozbyć się zapasów i zwiększyć sprzedaż?
  • Jak zwiększyć skuteczność działań eksportowych, by zdobyć więcej klientów
    na międzynarodowych rynkach?

 

W programie:

  • Jak dopasować strategię biznesową, ofertę sprzedażową i działania marketingowe
    do zmieniających się zachowań zakupowych konsumentów i trendów w wyposażeniu wnętrz?
  • Jak zoptymalizować sprzedaż wielokanałową, by zyskać i utrzymać klientów, pozbyć się zapasów i zwiększyć sprzedaż?
  • Jak zwiększyć skuteczność działań eksportowych, by zdobyć więcej klientów
    na międzynarodowych rynkach?

 

Zobacz więcej informacji i zapisz się klikając tutaj> lub skontaktuj się bezpośrednio: tel. 784 650 041, e.fijalkowska@promedia.biz.pl

 

 

Data publikacji: 18.12.2020
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Ogólnopolski Kongres Meblarski już w najbliższą środę!
14 września 2022, w Poznaniu odbędzie się VII Ogólnopolski Kongres Meblarski „Polskie Meble – Konkurencyjna Polska”, organizowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą… więcej »
Rynek:
Kryzys wymusi ponowne przedefiniowanie cen mebli
Prezentujemy wywiad z właścicielem B+R Studio, Tomaszem Wiktorskim, który będzie jednym z prelegentów VII Ogólnopolskiego Kongresu Meblarskiego – spotkania branżowego,… więcej »
Handel:
Jak zarabiać dzięki strategii omnichannel w branży wyposażenia wnętrz
Jak zwiększyć przychody dzięki sprzedaży wielokanałowej – to jeden z głównych tematów najbliższej edycji Ogólnopolskiego Kongresu Meblarskiego, organizowanego 14… więcej »