Znamy zwycięzcę polskiej edycji konkursu gia!

Podczas targów Interior Design Forum, które odbyły się 12 września na warszawskim stadionie PGE Narodowy, ogłoszono zwycięzcę polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Innovation Awards, który nagradza najlepsze koncepcje sklepów w branży wyposażenia wnętrz. Został nim sklep internetowy Szklanydom.pl. 

Jurorzy oceniają m.in. misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Konkurs odbywa się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. W tym roku polski etap wygrał sklep internetowy Szklanydom.pl. Firma od 17 lat aktywnie działa w branży szkła, pracując z najbardziej wymagającymi klientami z kraju, Europy i USA. Kreuje nowoczesne wzory, produkuje je i z powodzeniem dystrybuuje na bardzo szerokim rynku, a także realizuje specjalistyczne zamówienia indywidualne.

Polski laureat konkursu gia będzie reprezentował Polskę podczas finału, który odbędzie się w marcu 2018 r. na uroczystej gali w Chicago, podczas targów International Home + Housewares Show. Sponsorem polskiej edycji konkursu jest magazyn Ambiente, wydawany przez Promedia, natomiast organizatorem globalnym stowarzyszenie branżowe IHA (International Housewares Association).

Data publikacji: 14.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Oto krajowi zwycięzcy konkursu gia 2017-2018
Targi International Home + Housewares Show oraz organizacja International Housewares Association (IHA), organizatorzy konkursu IHA Global Innovation Awards (gia), ogłosiły… więcej »
Konkursy:
Interior Desing Awards - konkurs na najlepsze wnętrza hotelowe
Jeszcze do końca stycznia można zgłaszać hotele do konkursu Interior Desing Awards 2018. Wyniki eliminacji poznamy 1 marca podczas branżowych targów Interior Design… więcej »
Konkursy:
Zwycięzcy konkursu ,,Diament Meblarstwa 2018” wyłonieni
Kapituła zakończyła głosowanie. Pora na oficjalne wyniki 12. edycji konkursu „Diament Meblarstwa”. W tym roku blisko 90 podmiotów zgłosiło ponad 130 produkty: meble,… więcej »