Podczas targów Interior Design Forum, które odbyły się 12 września na warszawskim stadionie PGE Narodowy, ogłoszono zwycięzcę polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Innovation Awards, który nagradza najlepsze koncepcje sklepów w branży wyposażenia wnętrz. Został nim sklep internetowy Szklanydom.pl.
Jurorzy oceniają m.in. misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Konkurs odbywa się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. W tym roku polski etap wygrał sklep internetowy Szklanydom.pl. Firma od 17 lat aktywnie działa w branży szkła, pracując z najbardziej wymagającymi klientami z kraju, Europy i USA. Kreuje nowoczesne wzory, produkuje je i z powodzeniem dystrybuuje na bardzo szerokim rynku, a także realizuje specjalistyczne zamówienia indywidualne.
Polski laureat konkursu gia będzie reprezentował Polskę podczas finału, który odbędzie się w marcu 2018 r. na uroczystej gali w Chicago, podczas targów International Home + Housewares Show. Sponsorem polskiej edycji konkursu jest magazyn Ambiente, wydawany przez Promedia, natomiast organizatorem globalnym stowarzyszenie branżowe IHA (International Housewares Association).