Wnętrzarski pop-up store w Koszykach

22 czerwca w warszawskiej Hali Koszyki wystartował pop-up, czyli tymczasowy sklep, z meblami i akcesoriami firmy Vitra. Został on umieszczony w strefie Inspace Showroom, gdzie prezentowane są designerskie produkty dla domu i biura.

Vitra to szwajcarska marka, która od 1953 roku produkuje meble i akcesoria, w tym nowe edycje ikonicznych projektów takich designerów, jak Charles & Ray Eamesowie oraz Verner Panton, a także produkty współczesnego wzornictwa autorstwa m.in. Ronana i Erwana Bouroullec, Antonia Citterio czy Jaspera Morrisona.

24 czerwca, w godzinach 12:00 – 16:00 zaplanowane zostały w pop-upie otwarte warsztaty z zakresu aranżacji i dekorowania wnętrz. Składać się one będą z 3 paneli:

– „Doradztwo w projektowaniu wnętrz”, czyli jak odświeżyć wygląd wnętrza, jak zoptymalizować wykorzystanie przestrzeni. Organizatorzy zachęcają do zabrania ze sobą zdjęć własnych 4 kątów.

– „Tworzenie mebli i oświetlenia z elementów pochodzących z recyklingu” – jak w prosty sposób można zrobić własny stojak, czy proste oświetlenie z dostępnych dla wszystkich elementów. Warsztaty poprowadzą właściciele firmy „REC.ON”, Paulina i Bartek Bieleccy.

– „Stylizacja stołu wg najnowszych trendów kolorystycznych” – najmodniejsze trendy w aranżacji stołów przy wykorzystaniu ceramiki, roślin, kwiatów i różnych akcesoriów. Wszystko utrzymane w stylu skandynawskim. Warsztaty prowadzi Marcin Gładki, kwiaciarz, stylista, i autor bloga gladkiwdesen.blogspot.com.

Data publikacji: 22.06.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Duka ma nowego prezesa
W maju br. do zarządu DUKA INTERNATIONAL S.A. w roli prezesa spółki dołączył Marcin Pałażej. Jest to ważny krok dla marki, która planuje intensywny rozwój sieci w… więcej »
Aktualności:
Wystawa „Płytki, flizy i kafelki. Polska łazienka po 1989 roku”
22 czerwca w salonach MaxFliz w ramach współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie ruszył cykl imprez towarzyszących słynnej już wystawie „Z drugiej strony rzeczy - historia… więcej »
Aktualności:
The Inspired Home Journal – nowy magazyn stowarzyszenia IHA
Przez ponad 80 lat swojego istnienia stowarzyszenie International Housewares Association (IHA) było przede wszystkim organizacją typu B2B, skupioną na tworzeniu możliwości… więcej »