Warsaw Gift & Deco Show już w tym miesiącu

24 – 26 maja 2019 roku, w Ptak Warsaw Expo odbędą się targi branży upominkowej i dekoracyjnej Warsaw Gift & Deco Show.

Targi stawiają na polskich przedsiębiorców i twórców, powierzając im organizacje głównych stref targów. – Chcemy pokazać, że mamy fantastycznych producentów, projektantów i designerów, a także świetne marki, którymi warto się chwalić! Wystawcy z Polski w ramach targów stworzą wyjątkowy program Projekt: Polska, który zostanie podzielony na kilka stref tematycznych, wypełnionych pięknymi i wyjątkowymi przedmiotami  – deklaruje zespół targowy Warsaw Gift&Deco.

Organizatorzy szacują, iż w imprezie weźmie udział 800 wystawców z Polski i z zagranicy. Na targach mają się znaleźć najnowsze trendy oraz oferta produktową z zakresu artykułów dekoracyjnych, wyposażenia wnętrz, ceramiki i szkła, produktów codziennego użytku, biżuterii, mody, upominków okolicznościowych, gadżetów biznesowych i reklamowych, artykułów papierniczych, pamiątek, małej elektroniki, zabawek, tekstyliów dla dzieci, przedmiotów z segmentu eko/recykling.

Targi podzielone będą na poszczególne strefy tematyczne: Home&Deco by Targi Rzeczy Ładnych oraz Papierówka, Ceramics&Glass by WG&DS, Celebration by Och Bazar, Kids by Mamaville, Mustache Yard Sale vol. 33 by Mustache, Handmade by Art in Town, Eco/Recycling by Och Bazar oraz by Ekopiękno, Gadgets by Och Bazar, Paper&Office by WG&DS, International Sourcing by Gift Show Poland.

W strefie „Kids” zostanie zaprezentowana szeroka gama polskich produktów dla dzieci i rodzin, wyselekcjonowanych przez „Mamaville” pod kątem dobrego wzornictwa, bezpieczeństwa i ekologiczności. KIDS by Mamaville to między innymi: dekoracje, meble, oświetlenie do dziecięcych pokoi, tekstylia, zabawki, gry, książki, gadżety i akcesoria dla dzieci, modne ubrania oraz różnorodne premiery i nowości dziecięce, które w większości nie są dostępne w ogólnej sprzedaży.

Kolejne polskie strefy to: Celebration – z ofertą prezentów, upominków i oryginalnej biżuterii dla kobiet i mężczyzn oraz Gadgets – nowoczesne produkty, akcesoria i dodatki. O zorganizowanie tych dwóch stref zadba “Och Bazar”. Kolejną ważną strefą ma być  Eco/Recycling – ekspozycja polskich marek ekologicznych i recyklingowych, strefa wellness, eko kosmetyki, świece sojowe, zieleń do domu, rośliny i donice, produkty do ogrodu, strefa dodatków dla pupili – o jej zorganizowanie zadba “EkoPiękno” oraz “Och Bazar”. W strefie Mustache Yard Sale Vol. 33 ma znaleźć się to, co w polskiej modzie niezależnej najlepsze: unikatowe projekty, limitowane serie od ponad 300 twórców.

HandMade stworzony przez „Art In Town” to przede wszystkim strefa producentów i dystrybutorów materiałów wykorzystywanych do tworzenia rękodzieła. Nie zabraknie tutaj również gotowych produktów stworzonych przez utalentowanych artystów i designerów. Strefa Ceramiki i Szkła to stoiska polskich firm zajmujących się produkcją, dystrybucją i sprzedażą szkła i ceramiki. W strefie Home&Deco, organizowanej przez Targi Rzeczy Ładnych oraz Papierówkę, znaleźć będzie można meble, autorskie oświetlenie, plakaty i wszystko, czym można ozdobić dom.

Warsaw Gift & Deco Show to wydarzenie dedykowane producentom, dystrybutorom, importerom, drobnym wytwórcom, artystom i kupcom z branży upominkowej i dekoracyjnej. Podczas wydarzenia wystawcy i odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnej platformy matchmakingowej, dzięki której bezpośrednio umówią się na spotkania z zagranicznymi i polskimi kupcami w specjalnie zaaranżowanej strefie Business Matchmaking. Dodatkowo, odwiedzający z zagranicy mogą dołączyć do dedykowanego programu Hosted Buyer.

Warsaw Gift & Deco Show to również możliwość pogłębienia wiedzy. W dniu 24 maja odbędzie się kongres współorganizowany przez firmę Promedia – Gift & Deco Congress , podczas którego znani i cenieni profesjonaliści opowiedzą m.in. o trendach w wyposażeniu wnętrz, najnowszych technikach marketingu wystawienniczego, wykorzystywaniu dynamicznie rozwijającego się światowego trendu „pop-up stores” do pozyskania nowych klientów, czy komunikacji klienta z marką, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Gwiazdą kongresu będzie Wolfgang Gruschwitz, światowa sława w dziedzinie komunikacji wizualnej i guru retail designu. Więcej informacji w naszym artykule: Najnowsze trendy i światowej klasy eksperci na Gift & Deco Congress

Z kolei 25 maja odwiedzający będą mogli wziąć udział w konferencji organizowanej przez Allegro oraz grupę Domodi – Rendez Vous z E-Commerce, która będzie okazją do posłuchania ekspertów z branży i poznania najnowszych trendów w świecie e-commerce.

Bilety na wydarzenie są już dostępne w sprzedaży na https://warsawgiftshow.com/bilety/. Dodatkowo organizatorzy zapewniają też darmowy transport na targi w postaci bezpłatnych autobusów kursujących z centrum Warszawy.

Data publikacji: 14.05.2019
Przeczytaj również

Targi:
GiftON.top: wszystko dla branży upominków i dekoracji
Od 13 do 15 czerwca 2019r r. będą trwały targi GiftON.top. Na nowoczesnych terenach targowych Expo Kraków spotkają się  producenci, importerzy, hurtownicy, właściciele… więcej »
Targi:
Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów
5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i… więcej »
Targi:
Targi dóbr konsumpcyjnych Tendence
W dniach od 29 czerwca do 1 lipca 2019 roku, we Frankfurcie nad Menem, odbędą się wyjątkowe targi dóbr konsumpcyjnych – Tendence. Odwiedzający poznają najnowsze trendy w… więcej »