Tedi – nowy dyskont w Polsce

fot. Wikimedia Commons

Jak podają niemieckie media, w przyszłym roku w Polsce pojawi się nowa sieć dyskontów typu non-food. Tedi to firma działająca w Niemczech już od kilkunastu lat, obecna także na rynkach Austrii, Słowacji, Słowenii i Hiszpanii.

Dynamiczna ekspansja na zagranicznych rynkach to element nowej strategii firmy. Oprócz Polski, Tedi planuje także otworzyć swoje pierwsze sklepy w Chorwacji, Portugalii i we Włoszech. Docelowo chce zwiększyć ilość placówek od obecnych 1600 do ok. 5000.

Sklepy Tedi mają w swojej ofercie artykuły wystroju wnętrz, zabawki, elektronikę, kosmetyki oraz modę. Sieć może stać się poważnym konkurentem dla KiK, Pepco czy TXM.

Data publikacji: 20.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Duka ma nowego prezesa
W maju br. do zarządu DUKA INTERNATIONAL S.A. w roli prezesa spółki dołączył Marcin Pałażej. Jest to ważny krok dla marki, która planuje intensywny rozwój sieci w… więcej »
Aktualności:
Wystawa „Płytki, flizy i kafelki. Polska łazienka po 1989 roku”
22 czerwca w salonach MaxFliz w ramach współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie ruszył cykl imprez towarzyszących słynnej już wystawie „Z drugiej strony rzeczy - historia… więcej »
Aktualności:
The Inspired Home Journal – nowy magazyn stowarzyszenia IHA
Przez ponad 80 lat swojego istnienia stowarzyszenie International Housewares Association (IHA) było przede wszystkim organizacją typu B2B, skupioną na tworzeniu możliwości… więcej »