Tedi – nowy dyskont w Polsce

fot. Wikimedia Commons

Jak podają niemieckie media, w przyszłym roku w Polsce pojawi się nowa sieć dyskontów typu non-food. Tedi to firma działająca w Niemczech już od kilkunastu lat, obecna także na rynkach Austrii, Słowacji, Słowenii i Hiszpanii.

Dynamiczna ekspansja na zagranicznych rynkach to element nowej strategii firmy. Oprócz Polski, Tedi planuje także otworzyć swoje pierwsze sklepy w Chorwacji, Portugalii i we Włoszech. Docelowo chce zwiększyć ilość placówek od obecnych 1600 do ok. 5000.

Sklepy Tedi mają w swojej ofercie artykuły wystroju wnętrz, zabawki, elektronikę, kosmetyki oraz modę. Sieć może stać się poważnym konkurentem dla KiK, Pepco czy TXM.

Data publikacji: 20.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Oto krajowi zwycięzcy konkursu gia 2017-2018
Targi International Home + Housewares Show oraz organizacja International Housewares Association (IHA), organizatorzy konkursu IHA Global Innovation Awards (gia), ogłosiły… więcej »
Aktualności:
Polska na targach IMM Cologne
Przez 7 dni, wśród 1200 wystawców z ponad 50 krajów Polska Agencja Inwestycji i Handlu promowała polską branżę meblarską. Polskie stoisko narodowe na targach IMM Cologne… więcej »
Aktualności:
Innowacje, trendy i inspiracje na International Home + Housewares Show 2018
International Home + Housewares Show w Chicago to najważniejsze targi artykułów gospodarstwa domowego na świecie. To tutaj co roku międzynarodowi kupcy szukają unikalnych… więcej »