Tedi – nowy dyskont w Polsce

fot. Wikimedia Commons

Jak podają niemieckie media, w przyszłym roku w Polsce pojawi się nowa sieć dyskontów typu non-food. Tedi to firma działająca w Niemczech już od kilkunastu lat, obecna także na rynkach Austrii, Słowacji, Słowenii i Hiszpanii.

Dynamiczna ekspansja na zagranicznych rynkach to element nowej strategii firmy. Oprócz Polski, Tedi planuje także otworzyć swoje pierwsze sklepy w Chorwacji, Portugalii i we Włoszech. Docelowo chce zwiększyć ilość placówek od obecnych 1600 do ok. 5000.

Sklepy Tedi mają w swojej ofercie artykuły wystroju wnętrz, zabawki, elektronikę, kosmetyki oraz modę. Sieć może stać się poważnym konkurentem dla KiK, Pepco czy TXM.

Data publikacji: 20.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Pierwszy numer Ambiente 2019
Zapraszamy do lektury nowego Ambiente, wydanie 1/19, które jest już dostępne w formie papierowej i elektronicznej. W najnowszym numerze prezentujemy informacje o… więcej »
Aktualności:
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę… więcej »
Aktualności:
Zwycięzcy krajowego etapu konkursu gia 2018-2019
Targi International Home + Housewares Show oraz organizacja International Housewares Association (IHA), organizatorzy konkursu IHA Global Innovation Awards (gia), ogłosiły… więcej »