Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym

20.09.2018 w Łodzi, w klimatycznych wnętrzach hotelu „Stare Kino”, odbędzie się szkolenie pt. „Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym”.

Szkolenie „Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym” to propozycja nie tylko dla przedstawicieli handlowych, ale również dla osób zarządzających sprzedażą oraz wszystkich, którzy kontaktują się z klientami firmy.

O najważniejszych kwestiach, dotyczących maksymalizacji efektów spotkań sprzedażowych przedstawicieli handlowych z klientami biznesowymi firmy, opowie ekspert ds. sprzedaży, marketingu i zarządzania – Jerzy Osika. Podzieli się on z uczestnikami swoją szeroką wiedzą na temat m.in.:

  • profesjonalnego przygotowania do sprzedaży,
  • budowania efektu pierwszego dobrego wrażenia,
  • efektywnej diagnozy potrzeb,
  • prezentacji produktów, która zachęca do zakupu,
  • skutecznej finalizacji sprzedaży
  • oraz umiejętnego radzenia sobie z obiekcjami klientów.

Szkolenie odbędzie się 20.09.2018 w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 120, w klimatycznych wnętrzach hotelu „Stare Kino”, w Sali Braci Lumière. Hotel „Stare Kino” to zwycięzca konkursu Interior Design Awards na najlepsze aranżacje wnętrz hotelowych.

Więcej informacji o szkoleniu oraz dane dotyczące rejestracji można znaleźć pod poniższym linkiem: INFO

Data publikacji: 11.09.2018
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
VM Forum: światowe trendy w visual merchandisingu
Przykłady najlepszych praktyk VM z całego świata, trendy z renomowanych źródeł, zdjęcia i inspiracje z najciekawszych miejsc handlowych oraz praktyczne wskazówki, jak… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Wykłady dla branży wnętrzarskiej
Targom Interior Design Forum, które odbędą się 6. września w Centrum Praskim Koneser, będzie towarzyszył cykl bezpłatnych wykładów dla branży wyposażenia wnętrz.… więcej »
Marketing:
Nowoczesny marketing wystawienniczy
Targi zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek dotąd. Co zrobić, by dostosować swoje działania wystawiennicze do zmieniających się coraz szybciej oczekiwań klientów?… więcej »