Sieć Tedi planuje rozwój w Polsce

fot. www.tedi.com

Niemiecka sieć dyskontowa Tedi, która ma już 13 sklepów w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, planuje otwarcie kolejnych placówek, przede wszystkim w dużych miastach. 

Rok 2019 będzie drugim i jednocześnie przełomowym rokiem dla niemieckiego detalisty. Po okresie badania rynku firma chce postawić na rozwój sieci w Polsce i przyspieszyć ekspansję. Sieć będzie obecna zarówno w podmiejskich parkach handlowych, jak i w większych obiektach w centrach miast. Jak mówi Mirosław Huczek, prezes sieci, ilość sklepów może wzrosnąć w tym roku nawet do kilkudziesięciu.

W ofercie sklepów Tedi znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych – do domu (kuchni, łazienki), produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. Sieć posiada obecnie około 1900 oddziałów w całej Europie w 8 krajach.

Data publikacji: 15.01.2019
Przeczytaj również

Rynek:
Zmiana zarządu w Izbie Bawełny w Gdyni
24 maja 2019 roku w Domu Bawełny w Gdyni odbyło się 78. Zwyczajne Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zgromadzenie Członków Izby Bawełny w Gdyni. Walne zgromadzenie zatwierdziło… więcej »
Rynek:
Przez Hongkong do Chin
Chińska klasa średnia liczy 300 mln ludzi i z każdym rokiem ma coraz większy wpływ na światową gospodarkę. W niedalekiej przyszłości produkcja wielkich koncernów… więcej »
Rynek:
Podsumowanie rynku powierzchni handlowych w Polsce w 2018 roku
Całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku w 2018 roku wyniosła około 420 000 m kw. Zasoby powierzchni handlowej powiększyły się o 3%… więcej »