Polska na targach IMM Cologne

Przez 7 dni, wśród 1200 wystawców z ponad 50 krajów Polska Agencja Inwestycji i Handlu promowała polską branżę meblarską. Polskie stoisko narodowe na targach IMM Cologne odwiedziło ponad 300 gości dziennie.

Meblarstwo to silnie rozwijająca się branża polskiej gospodarki o globalnym znaczeniu i dużym potencjale wzrostu. Polska należy nie tylko do europejskich, ale także światowych liderów w produkcji i eksporcie mebli.

Zwiedzający polskie stoisko na targach mieli okazję porozmawiać z ekspertem, który przedstawił zalety polskiego sektora meblarskiego oraz potencjał polskiej gospodarki. Firmom zaproponowaliśmy darmowe formy promocji m.in. dystrybucję materiałów informacyjnych czy wyświetlanie filmów promocyjnych. Warto zaznaczyć, że z wymienionych form promocji mogą skorzystać nie tylko firmy, które są wystawcami na IMM, ale również przedsiębiorcy niebiorący udziału w targach. Dodatkowo każdy polski przedsiębiorca może na stoisku narodowym spotkać się z potencjalnymi partnerami biznesowymi.

Aby dokładnie przedstawić potencjał polskiego sektora meblarskiego podczas drugiego dnia targów zorganizowaliśmy konferencję prasową. Spotkanie poprowadził ekspert, Michał Strzelecki z Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Po briefingu był czas na rozmowy i dyskusje z udziałem zagranicznych dziennikarzy i przedstawicieli polskich firm.

Polskie stoisko narodowe na targach IMM w Kolonii zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży meblarskiej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Targi trwały od 15. do 21. stycznia.

 

Data publikacji: 25.01.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
12. edycja Łódź Design Festival
W dniach od 19 do 27 maja odbędzie się 12. edycja Łódź Design Festival. Gościem specjalnym Festiwalu będzie hiszpański projektant, Jaime Hayon, którego wykładu… więcej »
Aktualności:
Retail Marketing Forum: jeśli sprzedaż, to wielokanałowa
10 kwietnia w Warszawie odbyła się 11. edycja Retail Marketing Forum. Wydarzenie przyciągnęło ponad 100 uczestników – głównie właścicieli, menedżerów i dyrektorów… więcej »
Aktualności:
Home&Food 2018: w świecie e-commerce
Tegoroczna edycja Home&Food odbyła się 15 marca 2018 w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Uczestnicy mieli okazję poznać najnowsze trendy w e-commerce… więcej »