Polska Grupa Porcelanowa połączy potencjał trzech wiodących fabryk porcelany w Polsce.

Ćmielów, Lubiana, Chodzież, trzy polskie fabryki produkujące wyroby porcelanowe, łączą swoje struktury handlowe i marketingowe. W lipcu 2018 roku powstała Polska Grupa Porcelanowa. W ramach Grupy w dalszym ciągu funkcjonować będą cztery odrębne marki: Ćmielów, Lubiana, Chodzież oraz Ćmielów Design Studio, z różną ofertą produktową.

Polska Grupa Porcelanowa powstała pod wpływem zmieniającego się otoczenia rynkowego i potrzeb klientów trzech wiodących producentów porcelany. Jako grupa łącząca tradycję ze współczesnością, chcemy wyróżniać się nie tylko doskonałym wzornictwem i jakością, ale także sprawnością organizacji i nowoczesnymi systemami współpracy z dynamicznie zmieniającym się rynkiem – mówi Piotr Witkowski, Dyrektor Handlowy Polskiej Grupy Porcelanowej.

Polska Grupa Porcelanowa to cztery marki w portfelu jednego inwestora – grupy Wistil. Od lat podbijają one serca Polaków i z powodzeniem reprezentują rękodzielniczą tradycję poza granicami kraju. Marki Polskich Fabryk Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., które swoją działalność prowadzą od 1790 roku, lokowane są w segmentach Premium i Prestige. Firma PFP produkuje obecnie 420 ton porcelany miesięcznie, z czego aż 60% wyrobów trafia na rynek krajowy. Zakłady Porcelany Stołowej Lubiana S.A. swoją działalność prowadzą nieprzerwanie od 1969 roku. Długoletniedoświadczenie w obsłudze zagranicznych rynków sprzyja rozwojowi eksportu – obecnie prowadzi sprzedaż w ponad 40 krajach na całym świecie. Fabryka charakteryzuje się wysoką wydajnością produkując około 3 500 000 sztuk wyrobów miesięcznie.

Data publikacji: 17.09.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Już jest! Nowy katalog IKEA 2019
Nowy katalog IKEA 2019 jest już dostępny w Polsce. W tym roku firma postawiła na różnorodność - zaprasza swoich czytelników do odwiedzin w siedmiu różnych domach: od… więcej »
Rynek:
Rośnie sprzedaż detaliczna w Polsce
Jak wynika z badań GUS, w lipcu tego roku sprzedaż detaliczna w cenach stałych była wyższa niż przed rokiem o 7,1%. Wzrost sprzedaży nastąpił także w porównaniu z… więcej »
Rynek:
Castorama notuje wzrost wyników sprzedaży
W drugim kwartale 2018 roku sieć sklepów Castorama w Polsce odnotowała wzrost wyników sprzedaży zarówno ogółem, jak i w ujęciu like-for-like - podaje Grupa Kingfisher,… więcej »