Omnichannel Customer Experience tematem przewodnim 12. Retail Marketing Forum

Dwunasta edycja Retail Marketing Forum, corocznego wydarzenia poświęconego marketingowi wspierającemu sprzedaż detaliczną, odbędzie się 5 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Na uczestników czeka bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, unikalnego i spójnego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży wielokanałowej.

Dlaczego tematem przewodnim 12. edycji Retail Marketing Forum wybrano omnichannel customer experience? „Klienci wymagają dziś od zakupów czegoś więcej niż tylko właściwego produktu w odpowiedniej cenie. Oczekują od sklepu, zarówno stacjonarnego, internetowego, jak i tymczasowego (tzw. pop-up store), że dostarczy im doświadczeń zakupowych (customer expeience), które będą nie tylko pozytywne i wyjątkowe, ale też spójne we wszystkich kanałach sprzedaży (omnichannel), dlatego na konferencji będziemy rozmawiać o omnichannel customer experience” – tłumaczy Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, organizującej to wydarzenie. „Ważne też jest, by najwyższa jakość doświadczenia towarzyszyła klientowi w czasie całego procesu zakupu, od pierwszego kontaktu po finalizację sprzedaży, dlatego jako wykładowców zaprosiliśmy ekspertów z różnych, uzupełniających się dziedzin, począwszy od e-marketingu po systemy płatności” – dodaje Jerzy Osika.

Z udziału w konferencji skorzystają najbardziej przedstawiciele sieci detalicznych, centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych i internetowych. Głównym powodem uczestnictwa są zawsze interesujące, merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych, jak też wzajemna wymiana informacji i możliwość nawiązywania cennych relacji biznesowych. Jednym z celów Retail Marketing Forum jest promocja najlepszych praktyk w handlu, dlatego też i najbliższa edycja wydarzenia będzie okazją do poznania zwycięzców konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. W konkursie może wziąć udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski – wystarczy, że do końca lipca wypełni i prześle do organizatorów konferencji formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.retailmarketingforum.com w zakładce Konkurs. Jurorzy będą oceniać m.in. visual merchandising sklepu, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni i Lancerto.

Aby móc uczestniczyć w Retail Marketing Forum wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Data publikacji: 27.06.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
E-commerce Innovations: Handel transgraniczny
19 września, podczas E-commerce Innovations, zainteresowani sprzedażą internetową swoich produktów zagranicą będą mogli skorzystać z wiedzy o transgranicznym handlu… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Interior Trends: trendy we wnętrzach na jesień-zimę 2020/21
29 sierpnia w Warszawie będzie okazja, aby poznać najświeższe i najważniejsze światowe trendy w wyposażeniu wnętrz na sezon jesień-zima 2020/21. Zapraszamy na wyjątkowe… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: najnowsze trendy w marketingu wystawienniczym
W ostatnich latach imprezy targowe przechodzą ogromne zmiany, przekształcając się – zgodnie z oczekiwaniami klientów – z miejsc zawierania kontraktów w eventy oferujące… więcej »