Home&Food 2018: w świecie e-commerce

Tegoroczna edycja Home&Food odbyła się 15 marca 2018 w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Uczestnicy mieli okazję poznać najnowsze trendy w e-commerce dopasowane do potrzeb branży spożywczej i wyposażenia wnętrz. 

W Home&Food wzięli udział przedstawiciele sklepów tradycyjnych i internetowych oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków. W trakcie wykładów uczestnicy mieli możliwość poznać sposoby na zwiększenie sprzedaży internetowej swoich produktów.

W agendzie tegorocznego wydarzenia znalazły się takie tematy jak:

  • Small data vs big data – automatyzacja skoncentrowana na kliencie.

Prelegent: Szymon Jan Maksymilian Odolanowski, Specjalista ds. email marketing, FreshMail

  • Menu płatności dostosowanych do Twoich potrzeb.

Prelegentka: Natalia Wieczorek, Sales Manager, Przelewy24

  • Gotowanie jest modne. A Twój sklep? Sprawdzone sposoby na pozyskanie klientów w sieci i zdobycie ich lojalności.

Prelegent: Jarosław Mańkowski, Team Lead, TrustedShops

  • E-commerce nowej generacji.

Prelegenci: Maciej Synoradzki, Key Account Manager, Igor Czajkowski, General Manager, 2ClickShop

  • Jest pysznie?! SMS od Ciebie skutecznie powie o tym światu!

Prelegentka: Edyta Godziek, Marketing & PR Manager, SerwerSMS

  • Instant e-commerce – jak błyskawicznie rozkręcić sklep internetowy.

Prelegent: Dominik Cisoń, Customer Success Specialist, Dreamcommerce S.A.

  • Dane osobowe w handlu elektronicznym – nowe wyzwania.

Prelegentka: Karolina Miksa, Adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.

  • 5 składników na zwiększenie ruchu w e-sklepie i sprzedaży.

Prelegentka: Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing, INIS

Przydatną wiedzę uczestnicy wydarzenia mogli zdobyć nie tylko w trakcie wykładów, ale także podczas bezpłatnych konsultacji na stoiskach eksperckich Partnerów. Partnerami tegorocznego Home&Food byli: Przelewy24, Shoper, SerwerSMS, Trusted Shops, Freshmail, INIS, 2ClickShop, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k., Sial, HKTDC, taniarachunkowosc.pl i zentrada.pl.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Ambiente, ambiente.info.pl, EPR.PL, e-biznes.pl, jedzienie.info.pl i Home&Life.

Data publikacji: 29.03.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Duka ma nowego prezesa
W maju br. do zarządu DUKA INTERNATIONAL S.A. w roli prezesa spółki dołączył Marcin Pałażej. Jest to ważny krok dla marki, która planuje intensywny rozwój sieci w… więcej »
Aktualności:
Wystawa „Płytki, flizy i kafelki. Polska łazienka po 1989 roku”
22 czerwca w salonach MaxFliz w ramach współpracy z Muzeum Narodowym w Krakowie ruszył cykl imprez towarzyszących słynnej już wystawie „Z drugiej strony rzeczy - historia… więcej »
Aktualności:
The Inspired Home Journal – nowy magazyn stowarzyszenia IHA
Przez ponad 80 lat swojego istnienia stowarzyszenie International Housewares Association (IHA) było przede wszystkim organizacją typu B2B, skupioną na tworzeniu możliwości… więcej »