Eksperci sprzedaży wielokanałowej na Retail Marketing Forum

Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia, przynosząc wiele nowości, w tym m.in. zmianę lokalizacji oraz bogatszą strefę wystawienniczą. Głównym tematem spotkania będzie sprzedaż wielokanałowa.

Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia konferencji zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.

W tym roku zmieni się przede wszystkim formuła wydarzenia. Forum to już nie tylko konferencja, ale duże wydarzenie wystawienniczo-wykładowe. Przybędzie wystawców, a także prelegentów. Ponadto, tegoroczne Retail Marketing Forum odbędzie się w nowej, prestiżowej lokalizacji, na stadionie PGE Narodowy w Warszawie.

11.Retail Marketing Forum będzie podzielone na 2 strefy wystawienniczo – wykładowe: „Retail” i „E-commerce”, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W strefie „retail” będzie można dowiedzieć się m.in. jak zoptymalizować działania marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, jak efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie, visual merchandising, marketing sensoryczny i event marketing, by związać klienta emocjonalnie z marką, a także jak osiągnąć cele sprzedażowe i marketingowe dzięki sklepom tymczasowym (pop-up stores). W strefie „e-commerce” uczestnicy dowiedzą się m.in. jak mogą więcej sprzedawać dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów, w jaki sposób zbudować skuteczną, internetową ścieżkę zakupową oraz jak optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową.

Uczestników zapraszamy do rejestracji przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/ Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.

Data publikacji: 17.01.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!
Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla przedsiębiorstw, które chcą… więcej »
Szkolenia i konferencje:
1. Home & Garden Congress - materiały dla uczestników wydarzenia
Dziękujemy serdecznie za udział w premierowej edycji Home & Garden Congress. Poniżej zamieszczamy linki do prezentacji, które przygotowali wykładowcy Kongresu. Przy… więcej »