DUKA: ekspansja w 1. kwartale 2017 roku

Trzy otwarcia salonów z produktami dla miłośników nowoczesnego gotowania w trzy miesiące – tak DUKA rozpoczęła bieżący rok. Nowe salony pojawiły się w Factory Annopol w Warszawie oraz w Gemini Park Tarnów. Marka zaprezentowała także w nowej lokalizacji swój salon usytuowany w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.

Nowy salon DUKA został zlokalizowany w Factory Annopol w Warszawie. To już 13. sklep marki w stolicy. We współpracy z partnerem franczyzowym został uruchomiony salon DUKA w Gemini Park Tarnów, największym centrum handlowym w Tarnowie i w regionie. Marka otworzyła również ponownie swój salon w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Mierzący 130 m² sklep został usytuowany w nowym miejscu, na 1. piętrze budynku. Salony zostały zaaranżowane w taki sposób, by proces zakupów odbywał się w przyjaznej atmosferze.

Stale powiększamy sieć naszych salonów – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Zależy nam na tym, żeby nasze produkty były dostępne dla wszystkich miłośników kuchni w nowoczesnym wydaniu – tłumaczy Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci DUKA International. – Rok 2017 r. rozpoczęliśmy trzema otwarciami w Warszawie, Tarnowie i we Wrocławiu, a w kolejnych miesiącach planujemy ekspansję zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku.

Plany DUKA na kolejny kwartał 2017 r. obejmują otwarcie nowego salonu w NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, największym centrum handlowym w woj. lubuskim oraz w galerii Alfa Centrum w Białymstoku. Marka będzie również kontynuować rozwój na arenie międzynarodowej – planuje otworzyć drugi sklep w Amsterdamie.

Data publikacji: 6.04.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Rynek:
Grupa BSH, właściciel m.in. marek Bosch i Siemens, podsumowuje rok
BSH Hausgeräte GmbH osiągnęło obroty w wysokości 14,8 miliarda euro w 2023 r. Skorygowany o efekty kursowe obrót był więc na poziomie z poprzedniego roku. Jak jednak… więcej »
Handel:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]
Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia z domu stanowią dopiero… więcej »