Digitalizacja to przyszłość branży retail – bezpłatna konferencja Comarch

Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego co rusz wprowadzają kolejne nowości technologiczne, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie. Bezpłatne przesyłki, wymiana i zwrot towarów czy usługa click & collect to już standardowe udogodnienia. Aby przekonać odbiorców przedsiębiorcy muszą sięgać po coraz to nowsze rozwiązania. Jakie?  Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji „Comarch Retail 2019. Digitalizacja w retail”.

Podczas konferencji eksperci Comarch zaprezentują jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących. Ciekawym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny o marketingu w sieciach handlowych i działaniach promocyjnych. Moderatorem panelu będzie Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo.com.

Część prezentacji będzie poświęcona tematyce budowy lojalności i zaangażowania klientów. O tym jak przygotować atrakcyjny program lojalnościowy oraz zachęcić klientów do udziału w nim a także jak takie działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży opowie Łukasz Słoniewski, konsultant ds. systemów Loyalty & Marketing w Comarch. Uczestnicy będą mieli również okazję wziąć udział w prezentacji projektów wdrożeń systemów Comarch w holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay, firmie kosmetycznej Oriflame oraz francuskiej sieci sklepów z odzieżą i obuwiem La Halle.

Konferencja odbędzie się 13 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2019.comarch.pl/ .

Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego to bardzo świadome informatycznie firmy. Menedżerowie doskonale zdają sobie sprawy, że muszą nadążać za nowinkami technologicznymi, a często wyprzedzać trendy. Oferta technologiczna sieci handlowych i sklepów detalicznych musi być atrakcyjna, uniwersalna i intuicyjna, ponieważ ich klientami są zarówno millenialsi, jaki silversi, czyli pokolenie 55+. Dlatego branża retail odważnie inwestuje w systemy informatyczne i konferencje takie jak Comarch Retail 2019. Nasze konferencje są doskonałym miejscem, aby zdobyć odrobinę wiedzy z zakresu rozwiązań do planowana i zarządzania sprzedażą czy też budowy strategii omnichannel – Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.

„Comarch Retail 2019” to obowiązkowe wydarzenie dla dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport a także specjalistów ds. handlu internetowego

Konferencja odbędzie się 13 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Pełna agenda oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: https://retail2019.comarch.pl/ .

O Comarch ERP

Comarch to firma technologiczna zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych od 25 lat. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i oraz digitalizacji gospodarki.

Dzięki sukcesywnemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej dynamicznie rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Z rozwiązań Comarch ERP korzysta prawie 100 tys. polskich firm, m.in. Gerda, Kreisel, Neonet, Ciech Vitrosilicon, O bag, Tołpa, Krüger&Matz, De Heus, Kupiec i LAKMA oraz reprezentanci innych kluczowych gałęzi rynku.

http://www.comarch.pl/erp/

Data publikacji: 4.06.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Interior Trends: trendy we wnętrzach na jesień-zimę 2020/21
29 sierpnia w Warszawie będzie okazja, aby poznać najświeższe i najważniejsze światowe trendy w wyposażeniu wnętrz na sezon jesień-zima 2020/21. Zapraszamy na wyjątkowe… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: najnowsze trendy w marketingu wystawienniczym
W ostatnich latach imprezy targowe przechodzą ogromne zmiany, przekształcając się – zgodnie z oczekiwaniami klientów – z miejsc zawierania kontraktów w eventy oferujące… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing już 5 czerwca
W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu… więcej »