Castorama notuje wzrost wyników sprzedaży

fot. Lionel Allorge, Wikimedia Commons

W drugim kwartale 2018 roku sieć sklepów Castorama w Polsce odnotowała wzrost wyników sprzedaży zarówno ogółem, jak i w ujęciu like-for-like – podaje Grupa Kingfisher, właściciel sieci marketów budowlanych.

Grupa Kingfisher jest w trakcie procesu transformacji biznesu. „Dwa i pół roku temu rozpoczęliśmy transformację i w trzecim jej roku jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych celów strategicznych. W drugim kwartale nasza sprzedaż znacznie wzrosła, co cieszy, szczególnie że w pierwszym kwartale panowały wyjątkowo niekorzystne dla naszego biznesu warunki pogodowe”, powiedziała Véronique Laury, CEO w Grupie Kingfisher.

W Polsce sprzedaż Grupy w drugim kwartale wyniosła 388 mln funtów, wzrastając o 1,8 %, a w stałych kursach wymiany o 2,5 %. W ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 1,3 %.

Data publikacji: 22.08.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Zmiana zarządu w Izbie Bawełny w Gdyni
24 maja 2019 roku w Domu Bawełny w Gdyni odbyło się 78. Zwyczajne Sprawozdawczo-Wyborcze Walne Zgromadzenie Członków Izby Bawełny w Gdyni. Walne zgromadzenie zatwierdziło… więcej »
Rynek:
Przez Hongkong do Chin
Chińska klasa średnia liczy 300 mln ludzi i z każdym rokiem ma coraz większy wpływ na światową gospodarkę. W niedalekiej przyszłości produkcja wielkich koncernów… więcej »
Rynek:
Podsumowanie rynku powierzchni handlowych w Polsce w 2018 roku
Całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku w 2018 roku wyniosła około 420 000 m kw. Zasoby powierzchni handlowej powiększyły się o 3%… więcej »