Castorama notuje wzrost wyników sprzedaży

fot. Lionel Allorge, Wikimedia Commons

W drugim kwartale 2018 roku sieć sklepów Castorama w Polsce odnotowała wzrost wyników sprzedaży zarówno ogółem, jak i w ujęciu like-for-like – podaje Grupa Kingfisher, właściciel sieci marketów budowlanych.

Grupa Kingfisher jest w trakcie procesu transformacji biznesu. „Dwa i pół roku temu rozpoczęliśmy transformację i w trzecim jej roku jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych celów strategicznych. W drugim kwartale nasza sprzedaż znacznie wzrosła, co cieszy, szczególnie że w pierwszym kwartale panowały wyjątkowo niekorzystne dla naszego biznesu warunki pogodowe”, powiedziała Véronique Laury, CEO w Grupie Kingfisher.

W Polsce sprzedaż Grupy w drugim kwartale wyniosła 388 mln funtów, wzrastając o 1,8 %, a w stałych kursach wymiany o 2,5 %. W ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 1,3 %.

Data publikacji: 22.08.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Podsumowanie rynku powierzchni handlowych w Polsce w 2018 roku
Całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku w 2018 roku wyniosła około 420 000 m kw. Zasoby powierzchni handlowej powiększyły się o 3%… więcej »
Rynek:
Sieć Tedi planuje rozwój w Polsce
Niemiecka sieć dyskontowa Tedi, która ma już 13 sklepów w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, planuje otwarcie kolejnych placówek, przede wszystkim w dużych… więcej »
Rynek:
Tesco zamyka 32 sklepy w Polsce
10. stycznia Tesco poinformowało pracowników o planach zamknięcia 32 nierentownych sklepów w naszym kraju. Polska jest jedynym rynkiem w Europie, na którym firma notuje… więcej »