Castorama notuje wzrost wyników sprzedaży

fot. Lionel Allorge, Wikimedia Commons

W drugim kwartale 2018 roku sieć sklepów Castorama w Polsce odnotowała wzrost wyników sprzedaży zarówno ogółem, jak i w ujęciu like-for-like – podaje Grupa Kingfisher, właściciel sieci marketów budowlanych.

Grupa Kingfisher jest w trakcie procesu transformacji biznesu. „Dwa i pół roku temu rozpoczęliśmy transformację i w trzecim jej roku jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych celów strategicznych. W drugim kwartale nasza sprzedaż znacznie wzrosła, co cieszy, szczególnie że w pierwszym kwartale panowały wyjątkowo niekorzystne dla naszego biznesu warunki pogodowe”, powiedziała Véronique Laury, CEO w Grupie Kingfisher.

W Polsce sprzedaż Grupy w drugim kwartale wyniosła 388 mln funtów, wzrastając o 1,8 %, a w stałych kursach wymiany o 2,5 %. W ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 1,3 %.

Data publikacji: 22.08.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Polska Grupa Porcelanowa połączy potencjał trzech wiodących fabryk porcelany w Polsce.
Ćmielów, Lubiana, Chodzież, trzy polskie fabryki produkujące wyroby porcelanowe, łączą swoje struktury handlowe i marketingowe. W lipcu 2018 roku powstała Polska Grupa… więcej »
Rynek:
Już jest! Nowy katalog IKEA 2019
Nowy katalog IKEA 2019 jest już dostępny w Polsce. W tym roku firma postawiła na różnorodność - zaprasza swoich czytelników do odwiedzin w siedmiu różnych domach: od… więcej »
Rynek:
Rośnie sprzedaż detaliczna w Polsce
Jak wynika z badań GUS, w lipcu tego roku sprzedaż detaliczna w cenach stałych była wyższa niż przed rokiem o 7,1%. Wzrost sprzedaży nastąpił także w porównaniu z… więcej »